Το φθινόπωρο είναι η περίοδος που οι μεγάλοι κατασκευαστές smartphones παρουσιάζουν τα νέα τους προϊόντα, εκείνα που θα τους βοηθήσουν να αποσπάσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο από την αγορά των Χριστουγέννων, η οποία -ακόμη και την περίοδο της πανδημίας- είναι αυτή με τις υψηλότερες πωλήσεις.
Είναι η περίοδος που η Apple ανακοινώνει τη νέα γενιά του iPhone με τη Samsung να είναι πάντως εκείνη που ανοίγει το «χορό» των παρουσιάσεων και τους υπόλοιπους κατασκευαστές όπως η Xiaomi να προσπαθούν να κλέψουν τις εντυπώσεις.
Η φετινή χρονιά δεν αποτελεί εξαίρεση αν και η διαφορά σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν είναι πως πλέον έχουμε έναν διαφορετικό ανταγωνισμό με τη Xiaomi να έχει πλησιάσει πολύ τη Samsung όσον αφορά στην κατάκτηση της πρωτιάς σε παγκόσμιο επίπεδο (σ.σ. με βάση τον αριθμό των τεμαχίων που πωλούνται) αλλά και νέους «παίκτες» όπως η Oppo, η vivo και η realme να κάνουν αισθητή την παρουσία τους τόσο παγκοσμίως όσο και στην ελληνική αγορά. Ειδικά για την Ελλάδα, το επόμενο τρίμηνο αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον λόγω της αναμενόμενης επίσημης εμφάνισης των Oppo και vivo, δύο κατασκευαστών από την Κίνα που παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης.
Τα νέα προϊόντα
Φυσικά, η «μάχη» θα πραγματοποιηθεί με τα νέα smartphones, ορισμένα εκ των οποίων έχουν ήδη ανακοινωθεί αλλά με πολύ περισσότερα να πρόκειται να παρουσιαστούν τις επόμενες εβδομάδες.
Η Samsung έκανε την αρχή με τις νέες foldables συσκευές της (Galaxy Z Flip 3 και Galaxy Ζ Fold 3) οι οποίες, μάλιστα, έχουν ήδη ξεκινήσει να είναι εμπορικά διαθέσιμες με την κορεατική εταιρεία να στηρίζει πολλά σε αυτές.
Από την πλευρά της, η Xiaomi έχει προγραμματίσει για τις 15 Σεπτεμβρίου μία παρουσίαση διάρκειας 70 λεπτών όπου αναμένεται να δούμε τα νέα smartphones της που κινούνται στα μεσαία στρώματα της αγοράς όπως το Mi 11T και το Mi Note 11. Πάντως, η Xiaomi αποφάσισε στο εξής να σταματήσει να χρησιμοποιεί την επωνυμία Mi και να την αντικαταστήσει με το Xiaomi. Αυτό σημαίνει ότι τα δύο εμπορικά brands που θα χρησιμοποιεί θα είναι τα Xiaomi και το Redmi.
Η Honor, επίσης, έχει ήδη ανακοινώσει νέες συσκευές και πιο συγκεκριμένα τη σειρά Magic3 που περιμένουμε σχετικά σύντομα και στην Ελλάδα.
Επίσης, η Huawei δεν δείχνει έτοιμη να παρατήσει τη «μάχη» και δεν πρόκειται να σταματήσει τη διάθεση smartphones στην ευρωπαϊκή αγορά, έχοντας, μάλιστα, σκοπό να παρουσιάσει ένα νέο, πολύ δυνατό, μοντέλο στη μεσαία κατηγορία.