Περίπου 100 εκατ. νοικοκυριά παγκοσμίως μοιράζονται τον κωδικό του Netflix σύμφωνα με στοιχεία που η ίδια η πλατφόρμα streaming έδωσε στη δημοσιότητα την προηγούμενη εβδομάδα, μαζί με τα μελλοντικά της σχέδιά της για να αντιμετωπίσει την πρακτική αυτή. Δε θα το κάνει με απαγορεύσεις και αποκλεισμούς από το παρεχόμενο περιεχόμενο αλλά με έξτρα χρεώσεις.
Ο τζίρος της Netflix το τελευταίο τρίμηνο έφτασε τα $7.9 δισ., δηλαδή είχε άνοδο 6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Η εταιρεία έκανε αναφορά στους ανταγωνιστές της λέγοντας ότι αυτή τη στιγμή όλοι μαζί χάνουν πάνω από $10 δισεκατομμύρια ετησίως, ενώ η Netflix κερδίζει $5-6 δις.
Η εταιρεία θα ξεκινήσει να στέλνει μια ειδοποίηση σε όλους τους συνδρομητές των οποίων οι κωδικοί πρόσβασης χρησιμοποιούνται εκτός του συγκεκριμένου νοικοκυριού. Το σχέδιο αυτό είναι ήδη σε λειτουργία δοκιμαστικά στο Περού, την Κόστα Ρίκα και τη Χιλή. Στους λογαριασμούς που μοιράζονται τον κωδικό πρόσβασης με άλλες διευθύνσεις σε διαφορετικά σπίτια (password sharing), το Netflix προσθέτει μια έξτρα χρέωση για την προσθήκη «συνδεδεμένων λογαριασμών» για έως και δύο άτομα εκτός σπιτιού. Το κόστος δεν έχει γίνει γνωστό αλλά θα κυμανθεί κοντά στα €3 ανά χρήστη.
Σε ό,τι αφορά το gaming, ο αντιπρόεδρος του τμήματος ανάπτυξης Mike Verdu δήλωσε στην εκδήλωση TechCrunch Disrupt πως εξετάζουν πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο δημιουργίας δικής τους cloud gaming υπηρεσίας.
Πριν από 5 χρόνια, το 2017, το Netflix όχι μόνο δεν προσπαθούσε να περιορίσει την κοινή χρήση των κωδικών από τους συνδρομητές του αλλά αντιθέτως τους προέτρεπε να τους μοιραστούν. Στον επίσημο λογαριασμό του στο twitter το Netflix δήλωνε:
«Αγάπη είναι να μοιράζεστε τον κωδικό σας».
Η εταιρεία τότε ήθελε να αυξήσει τη αναγνωρισιμότητα και τη θέαση στο περιεχόμενό της που θα οδηγούσε σε περισσότερες συνδρομές, το οποίο και πέτυχε. Πλέον όπως φαίνεται, το Netflix θα ήθελε οι συνδρομητές του να βρουν άλλους τρόπους για να εκφράσουν την αγάπη τους!