Η σύγχρονη επιχείρηση είναι απαραίτητο να έχει μια δυνατή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα (Social Media).
Κοινωνικά δίκτυα (Social Media) πλέον δεν εννοούμε μόνο το Facebook και το Instagram ή μια απλή ιστοσελίδα της επιχείρησης αλλά το ηλεκτρονικό της κατάστημα (e-shop), που θεωρείται στη σημερινή εποχή και το πιο σημαντικό κομμάτι.
Μια επιχείρηση μπορεί να έχει φυσικό κατάστημα αλλά κυρίως ηλεκτρονικό. Το φυσικό κατάστημα διαθέτει πωλητές για την εξυπηρέτηση των πελατών της, ενώ το ηλεκτρονικό όχι. Παρόλα αυτά ένα σωστά δομημένο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) μπορεί να προσφέρει ακριβώς την ίδια εξυπηρέτηση από την άνεση του χώρου του πελάτη σας και για όσο χρόνο χρειάζεται.
Ας δούμε τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e- shop)
1. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι ότι κάποιος μπορεί να αγοράσει τα προϊόντα σας χωρίς να είναι απαραίτητο να έρθει στο φυσικό σας κατάστημα. Διευρύνετε την τις πωλήσεις σας και μπορείτε να εξυπηρετείτε πελάτες και από άλλες πόλεις ή ακόμα και χώρες.
2. Η λειτουργία του είναι όλο το 24ωρο, άρα ένας πελάτης μπορεί να κάνει τις αγορές του στο χρόνο που εκείνος διαθέτει και τον εξυπηρετεί.
3. Μπορείτε να προωθείτε μόνοι σας το e-shop κάνοντας προσφορές και δώρα , κερδίζοντας ακόμα περισσότερους πελάτες και αναγνωρισιμότητα. Στατιστικά αν κάποιος αγοράσει από κάποιο e-shop πρώτη φορά σε προσφορά κάποιο προϊόν, είναι πιθανό να μετατραπεί σε μόνιμο πελάτη.
4. Υπάρχει η δυνατότητα πολλών τρόπων πληρωμής, για τη διευκόλυνση του κάθε πελάτη. Συνήθως αυτές είναι Μετρητά με αντικαταβολή / Κατάθεση σε τράπεζα / πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.
5. Μεγάλο ρόλο παίζει και η παράδοση προϊόντων μέσω κάποιας μεταφορικής εταιρείας ή η παραλαβή από το κατάστημα (αν έχει και φυσικό κατάστημα), όταν είναι έτοιμη η παραγγελία του πελάτη.
6. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της κάθε επιχείρησης όμως είναι η ευκολία στη διαχείριση του e-shop και η διαχείριση της αποθήκης. Χωρίς να χρειάζονται γνώσεις προγραμματισμού, μπορεί η κάθε επιχείρηση να προσθέτει ή να αφαιρεί προϊόντα, να βγάζει προσφορές , να προτείνει σχετικά προϊόντα ,να προσθέτει φωτογραφίες, βίντεο και περιγραφές σε κάθε προϊόν και το πιο βασικό να βλέπει άμεσα την αποθήκη του καταστήματός της.
7. Επίσης η επιχείρηση μπορεί πάντα να δει ποια προϊόντα είναι αυτά που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση και γενικά τι ζητάει η αγορά.
8. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό είναι το κόστος απόκτησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Πριν μερικά χρόνια έπρεπε να διαθέσεις ένα αρκετά μεγάλο ποσό. Σήμερα υπάρχουν και πιο οικονομικές λύσεις ώστε να είναι προσιτά και στις μικρότερες επιχειρήσεις.
Λόγω της σημερινής παγκόσμιας κατάστασης, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορεί να είναι η λύση , για να διατηρηθεί η επιχείρησή σας ζωντανή.
Για περισσότερες πληροφορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email και θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε για τις τρέχουσες προσφορές μας.
sales@multiapp.gr