Τον τελευταίο καιρό η Τεχνητή Νοημοσύνη βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος πολλών τεχνολογικών εταιρειών χωρίς να αποτελεί εξαίρεση η Meta που ήταν θέμα χρόνου να αρχίσει να κυκλοφορεί πιο λεπτομερείς επισημάνσεις για την AI.
Η Meta επισημαίνει ήδη τις διαφημίσεις που δημιουργήθηκαν ή τροποποιήθηκαν σε μεγάλο βαθμό με τη χρήση των παραγωγικών εργαλείων AI που διαθέτει για τους διαφημιστές. Απο εδώ και πέρα αναφέρει ότι θα επεκτείνει την εξάπλωση αυτών των επισημάνσεων της AI, κάτι που σημαίνει ότι περισσότεροι χρήστες θα αρχίσουν τελικά να τις βλέπουν μέσα στη διάρκεια της χρονιάς. Επιπλέον, η εταιρεία θα αρχίσει να επισημαίνει τις εικόνες διαφημίσεων που δημιουργήθηκαν ή τροποποιήθηκαν με εργαλεία παραγωγικής AI τρίτων, όπως αυτά των OpenAI, Google και άλλων.
Οι ετικέτες έχουν σκοπό να δώσουν στους χρήστες περισσότερη σαφήνεια σχετικά με το πότε εικόνες ή video έχουν δημιουργηθεί ή τροποποιηθεί σε μεγάλο βαθμό με τη χρήση των δικών της εργαλείων AI. Η ετικέτα AI θα τοποθετείται είτε μέσα στο μενού με τις τρεις τελείες είτε δίπλα στην ετικέτα Sponsored αντί να είναι κρυμμένη στο μενού.
Ο στόχος είναι να διασφαλιστεί οτι δε θα παραπλανηθεί κάποιος χρήστης από περιεχόμενο που παράγεται από την Τεχνητή Νοημοσύνη.