Το Instagram αλλάζει συνεχώς τις υπηρεσίες και τις λειτουργίες του σε μία προσπάθεια να συμβαδίσει με τις μεταβαλλόμενες τάσεις.
Ανακοινώσεις έκανε ο επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri με μία ανάρτηση του στο Twitter σχετικά με τα σχέδια της εταιρείας για το δεύτερο εξάμηνο του 2021.Στο βίντεο, ο Mosseri περιέγραψε μερικές από τις αλλαγές που θα έρθουν στο Instagram τους επόμενους μήνες και πού σχεδιάζει να εστιάσει η εταιρεία.
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του βίντεο είναι η παραδοχή του Mosseri σχετικά με τη φύση της υπηρεσίας, καθώς υποστήριξε ότι «δεν είμαστε πλέον απλά μία εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών».
Η εταιρεία θα επικεντρωθεί σε τέσσερα πράγματα: στους δημιουργούς, τα βίντεο, τις αγορές και τα μηνύματα. Το βίντεο, ειδικότερα, φαίνεται να είναι το επίκεντρο του Instagram, καθώς πλέον η πλατφόρμα θεωρείται ως υπηρεσία ψυχαγωγίας, παρόμοια με το YouTube και το TikTok. Η εταιρεία θα φέρει αλλαγές εστιασμένες στο βίντεο, όπως βίντεο πλήρους οθόνης, mobile-first βίντεο και προτεινόμενο περιεχόμενο από λογαριασμούς που δεν ακολουθούν οι χρήστες.
Την ίδια ώρα, η εφαρμογή επιβεβαίωσε ότι ετοιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό ονόματι «Exclusive Stories». Τι ακριβώς είναι; Πρόκειται για stories, τα οποία θα προβάλλονται αποκλειστικά στα μέλη που πληρώνουν για να τα δουν. Αν κάποιος δεν είναι συνδρομητής στο συγκεκριμένο χρήστη, θα δει ένα μήνυμα που του λέει πως μόνο τα μέλη μπορούν να δουν το συγκεκριμένο story.